خدمات تخصصی مشاوره خانواده و کودک در شرق تهران

کلینیک خانواده و خدمات نوروفیدبک در شرق تهران ویژه مشکلات یادگیری کودکان و اضطراب بزرگسالان

خدمات تخصصی مشاوره خانواده و کودک در شرق تهران

کلینیک خانواده و خدمات نوروفیدبک در شرق تهران ویژه مشکلات یادگیری کودکان و اضطراب بزرگسالان

اضطراب و نوروفیدبک در بزرگسالان






میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)

اضطراب و نوروفیدبک در بزرگسالان

قابل توجه والدینی که برای فرزندان خود به ما مراجعه می کنند اما خود از اضطراب رنج می برند.

اضطراب می تواند موجب ضعیف شدن شما در فعالیت های بسیاری بشود از جمله نگهداری فرزند و شما را از بخش عمده ای از امکانات و توان مندی هایتان محروم سازد. طبیعی است که با افزایش اضطراب کارایی شما کاهش می یابد مثل امتحان یا کنکور که با اافزایش اضطراب، تمرکز و به یاد سپاری مطالب سخت می شود.


بررسی های که در کلینیک روی مراجعان مبتلا به اضطراب داشته ایم نشان داده است که آموزش نوروفیدبک در کاهش نشانه های اضطراب آنها موثر بوده است.


پس از جلسه های آموزش و درمان، با افزایش موج آلفای الکتروآنسفالوگرافی(EEG) وکاهش نشانه های اختلال اضطراب وحتی بهبود خواب مواجه شدیم. قبلا فهمیدیم که آموزش نوروفیدبک نحوه کارکرد مغز را تغییر می دهد و با کمی پیگیری و تلاش مراجع کننده اثر آن می تواند مستمر باشد با توجه به این که درمان های دارویی و مراجعه مکرر نزد روانپزشک در درازمدت هزینه بر است توصیه می کنیم از روش های جایگزین همچون نوروفیدبک استفاده کنید.


 پذیرش کلینیک: 02177249607

صدای مشاور: 9099071164

نشانی ما:  میدان رسالت- خیابان هنگام - خیابان فرجام- بعد از تقاطع آیت و میدان صدم- ساختمان

پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

درمان به روش نوروفیدبک

 







شرایط مناسب کودکان و خانواده ها برای آغاز درمان با نوروفیدبک:

- سطح هوشی کودک پایین(مرزی- پایین تر از سطح نرمال) نباشد (متوسط به بالا)

- همکاری خانواده و عدم وجود مشکلاتی مانند مشاجره های زناشویی طولانی مدت، اضطراب و افسردگی مزمن و اعتیاد همسر به خصوص اگر مشکلات فوق منجر به اثرگذاری منفی در روند درمان شود.

شدت بالای نشانه های مشکلات کودکان لزوما به درمان پاسخگو نخواهد بود.


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

9099071164

(تماس از تلفن های ثابت بدون پیش شماره)

پذیرش کلینیک: 02177249607

نشانی ما: تهران- میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از تقاطع آیت 

و میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

جا ماندگان از نوروفیدبک و سایر درمان ها





















نوشته: میرموسوی(مشاور و مسئول کلینیک)



جا ماندگان از نوروفیدبک و سایر درمان ها


اگر کودک شما تشخیص نقص توجه و بیش فعالی را دریافت کرده است و مثل بسیاری از پدر و مادران دوست ندارید دارو مصرف کند در عین حال نشانه های زیر را دارد تنها فرصت باقی مانده برای پی گیری درمان البته با تلاش و پیگیری فشرده پدر و مادر، ایام باقی مانده تا پایان سال است

نشانه های مهم که باید سریعتر برای درمان اقدام کنید:

- شکایت مکرر مسئولان مدرسه(معاون اجرایی و آموزشی) مبنی بر اذیت کردن سایر دانش آموزان، بیقراری در صف مدرسه، بی نظمی در اردوهای دانش آموزی، رفتار های خطرناک مثل هل دادن دانش آموزان در حیاط مدرسه ، روی پله ها، گوش ندادن به دستورات معاون های مدرسه علی رغم تذکرات مختلف

- شکایت معلم از اینکه آموزش داده می شود ولی:  فرزند شما حافظه بیادآوری ندارد؛ چند بار باید توضیح داده شود ولی باز هم کودک فراموش می کند، حواس کودک به سادگی پرت می شود. فرزند شما مزاحم دیگر همکلاسی هاست، سر و صدای دیگران را در می آورد، وسایل دیگران را بر می دارد.

- جا انداختن حرف و کلمه در دیکته، جا ماندن، اشتباه نوشتن در کلمه هایی با حروف شکل متفاوت و صدای یکسان

اینها برخی از مهم ترین نشانه هاست فراموش نکنید که پس از تعطیلات نوروز تا ایام امتحانات امکان کسب نتیجه مطلوب بسیار کم است و متاسفانه در اصل می بایست تا شروع فصل تابستان مشکلات را تحمل کنید با در نظر گرفتن هر پیامدی!

توصیه می شود اگراکنون برای درمان اقدام می کنید از فرصت باقی مانده استفاده کنید و همکاری های لازم را با کلینیک ها داشته باشید.


پذیرش: 02177249607


صدای مشاور: 9099071164

واقعیت هایی درباره نوروفیدبک
























نوشته: میرموسوی(مشاور و مسئول کلینیک)

واقعیت هایی درباره نوروفیدبک 

از نوروتراپیست ها یا کسانی که با دستگاه نوروفیدبک با فرزند شما کار می کنند انتظار می رود همزمان با نوروتراپی و با همان "هزینه ی دریافتی" شما را در جریان مشاوره های رفتاری قرار دهند مگر بحث های مفصلی وجود داشته باشد یا مشکلات خانواده زیاد باشد که نیاز به جلسه های جداگانه باشد که تنها در این مورد خاص تاکید می کنم به سراغ نوروفیدبک نروید مگر مشکلات خانواده به راحتی قابل حل باشد.

اما از آنجا که در اغلب مراکز درمانی نوروتراپیست ها غالبا خود، مسئول کلینیک نیستند و با درصد پایین حقوق کار می کنند شاید برای آنها مقرون به صرفه نباشد که وقت چندانی برای کار با والدین و فرزند بگذارند در حالی که نوروفیدبک همانطور که پیش از این گفتم یکی از راه های درمانی است که در صورت اجرای سایر مراحل( توصیه های رفتاری و مدیریت خانواده) بهترین اثربخشی را خواهد داشت و این مستلزم آن است که درمانگر مرتبا با شما در تماس باشد و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن جایی که تنها نوروتراپست هست که مرتب با فرزند شما در اتاق درمان ارتباط دارد بهترین گزینه برای انتقال اطلاعات و ارائه راهنمایی اوست.

 لذا از کلینیک حتما بخواهید درمانگری در اختیارتان بگذارد که شما را از جزییات آگاه سازد و مشاوره های رفتاری لازم را بدهد.


تخفیف نوروفیدبک در قالب پکیج

پذیرش کلینیک: 02177249607