خدمات تخصصی مشاوره خانواده و کودک در شرق تهران

کلینیک خانواده و خدمات نوروفیدبک در شرق تهران ویژه مشکلات یادگیری کودکان و اضطراب بزرگسالان

خدمات تخصصی مشاوره خانواده و کودک در شرق تهران

کلینیک خانواده و خدمات نوروفیدبک در شرق تهران ویژه مشکلات یادگیری کودکان و اضطراب بزرگسالان

جا ماندگان از نوروفیدبک و سایر درمان ها





















نوشته: میرموسوی(مشاور و مسئول کلینیک)



جا ماندگان از نوروفیدبک و سایر درمان ها


اگر کودک شما تشخیص نقص توجه و بیش فعالی را دریافت کرده است و مثل بسیاری از پدر و مادران دوست ندارید دارو مصرف کند در عین حال نشانه های زیر را دارد تنها فرصت باقی مانده برای پی گیری درمان البته با تلاش و پیگیری فشرده پدر و مادر، ایام باقی مانده تا پایان سال است

نشانه های مهم که باید سریعتر برای درمان اقدام کنید:

- شکایت مکرر مسئولان مدرسه(معاون اجرایی و آموزشی) مبنی بر اذیت کردن سایر دانش آموزان، بیقراری در صف مدرسه، بی نظمی در اردوهای دانش آموزی، رفتار های خطرناک مثل هل دادن دانش آموزان در حیاط مدرسه ، روی پله ها، گوش ندادن به دستورات معاون های مدرسه علی رغم تذکرات مختلف

- شکایت معلم از اینکه آموزش داده می شود ولی:  فرزند شما حافظه بیادآوری ندارد؛ چند بار باید توضیح داده شود ولی باز هم کودک فراموش می کند، حواس کودک به سادگی پرت می شود. فرزند شما مزاحم دیگر همکلاسی هاست، سر و صدای دیگران را در می آورد، وسایل دیگران را بر می دارد.

- جا انداختن حرف و کلمه در دیکته، جا ماندن، اشتباه نوشتن در کلمه هایی با حروف شکل متفاوت و صدای یکسان

اینها برخی از مهم ترین نشانه هاست فراموش نکنید که پس از تعطیلات نوروز تا ایام امتحانات امکان کسب نتیجه مطلوب بسیار کم است و متاسفانه در اصل می بایست تا شروع فصل تابستان مشکلات را تحمل کنید با در نظر گرفتن هر پیامدی!

توصیه می شود اگراکنون برای درمان اقدام می کنید از فرصت باقی مانده استفاده کنید و همکاری های لازم را با کلینیک ها داشته باشید.


پذیرش: 02177249607


صدای مشاور: 9099071164

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.